Regulamin Gry „Green Quiz ”
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady quizu online o tematyce edukacyjnej związanej z obszarami wellbeing w przestrzeni biurowej, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju o nazwie „Green Quiz” zwanej w dalszej części Regulaminu „Grą” bądź „Quizem”.
§ 1
Cel Konkursu
Celem
Konkursu jest wyłonienie Uczestników, którzy w najkrótszym czasie udzielą
największej liczby prawidłowych odpowiedzi na pytania zadane w quizie
sprawdzającym wiedzę na temat rozwiązań oferowanych przez dewelopera
powierzchni biurowych z grupy Skanska oraz na temat ogólnie rozumianego
wellbeingu.
§ 2
Organizator Konkursu, Uczestnik, czas trwania
1. Organizatorem Konkursu jest Skanska Property Poland spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy Al. „Solidarności” 173, 00-877
Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, Wydział XII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 83023, posiadająca numer
identyfikacji podatkowej NIP: 5271886478 oraz numer statystyczny REGON:
912665210, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 złotych („Organizator”).
2. Sponsorem Nagrody w Konkursie jest Organizator.
3. Konkurs prowadzony jest przez Organizatora na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa od dnia 14.09.2022 roku do dnia 15.09. 2022 roku.
4. Organizator ma prawo skrócenia lub przedłużenia czasu
trwania Konkursu.
5. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z
akceptacją przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 3
Uczestnicy Konkursu
1. Konkurs jest otwarty dla pracowników, a także
współpracowników, konsultantów świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych
na rzecz najemców powierzchni biurowych zlokalizowanych w budynkach
zrealizowanych w ramach Grupy Skanska („Najemca”),
który zarejestrował się i uczestniczy w Grze, które posiadają pełną zdolność do
czynności prawnych („Uczestnik”).
§ 4
Warunki Konkursu
1. Każdy Uczestnik może zgłosić się do Konkursu
rejestrując się na stronie internetowej: https://skanskazielonaedukacja.pl/ lub https://skanskagreeneducation.com/ poprzez
podanie:
a) imienia i nazwiska
b) adresu e-mail;
c) wybór ze wskazanej listy podmiotu, którego
pracownikiem lub współpracownikiem jest Uczestnik
d) potwierdzenie, ze zapoznał się z treścią Regulaminu
oraz Polityki Prywatności oraz że akceptuje postanawiania zawarte w tych
dokumentach:
e) uzyskanie dostępu do Gry.
2. Uczestnik zobowiązany jest do podania podczas rejestracji prawdziwych danych umożliwiających identyfikację Uczestnika.
3. W celu wzięcia udziału w Grze, konieczne jest korzystanie przez Uczestnika z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari.
4. Po podaniu danych wskazanych w ust. 1 oraz akceptacji
Regulaminu Uczestnik będzie musiał za pośrednictwem formularza on-line
zamieszczonego na stronie internetowej: https://skanskazielonaedukacja.pl/ lub https://skanskagreeneducation.com/ udzielić
odpowiedzi na pytania związane z obszarami wellbeing w przestrzeni biurowej,
ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, a także ekologicznych rozwiązań
zastosowanych w budynkach biurowych zrealizowanych w ramach Grupy Skanska,
zaznaczając jedną lub więcej odpowiedzi do wyboru w jak najkrótszym czasie, a
następnie wysłać swoje odpowiedzi przez podane powyżej strony internetowej. T
5. Każde z pytań opatrzone jest propozycjami odpowiedzi
do wyboru, z których jedna bądź więcej niż jedna odpowiedź jest prawidłowa.
Organizator zastrzega, iż w każdym pytaniu przynajmniej jedna odpowiedź jest
poprawna. Aby ukończyć Grę Uczestnik musi odpowiedzieć na wszystkie pytania.
6. Czas Gry mierzony jest od momentu, w którym Uczestnikowi zostanie ujawnione pierwsze pytanie na stronie internetowej; https://skanskazielonaedukacja.pl/ lub https://skanskagreeneducation.com/
7. W trakcie Gry wyświetlane są slajdy informacyjne.
Czas niezbędny do zapoznania się ze slajdami informacyjnymi nie jest wliczany
do ogólnego czasu, w którym Uczestnik rozwiązuje Quiz.
8. W trakcie Quizu Uczestnik nie może odświeżać strony
www, na której rozwiązywany jest Quiz. Odświeżenie strony www spowoduje
wylogowanie z Quizu, bez możliwości ponownego zarejestrowania się do
Quizu.
9. Każdy Uczestnik może przystąpić do Gry tylko jeden
raz.
10. Nie przejście przez wszystkie strony/slajdy Gry jest jednoznaczne
z rezygnacją z udziału w Grze, bez możliwości ponownego przystąpienia do Gry.
Osoba przystępująca do rozwiązywania Quizu może zrezygnować z udziału w Grze w
każdym czasie, po udzieleniu dowolnej liczby odpowiedzi przy czym nie będzie
ona mogła przystąpić do Gry ponownie i jej wynik nie będzie zliczany i nie
będzie brany pod uwagę.
§ 5
Wyłanianie Zwycięzców
1. Zwycięzcą zostaną Uczestnicy, którzy odpowiedzą na
pytania Quizu najlepiej (najwięcej prawidłowych odpowiedzi) w jak najkrótszym
czasie („Zwycięzcy”).
2. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie sumy
współczynników:
a. prawidłowych odpowiedzi
b. czasu poświęconego na udzielenie prawidłowych
3. Ogłoszenie Zwycięzców nastąpi w tym samym dniu, w którym Gra została przeprowadzona. Zwycięzcy
zostaną poinformowani o zwycięstwie poprzez przesłanie przez Organizatora informacji
na adres e-mail Zwycięzcy podany podczas rejestracji.
4. Organizator wskaże do 60 Zwycięzców. Organizator
zastrzega sobie prawo do wskazania mniejszej liczby Zwycięzców lub niewskazania
Zwycięzcy.
5. Każdy ze Zwycięzców zobowiązany jest do osobistego
odbioru Nagrody w dniu w skazanym przez Organizatora. W przypadku, gdy
Zwycięzca nie będzie mógł odebrać osobiście Nagrody, Organizator uprawniony
jest do pozostawienia narody do odbioru u Najemcy,. Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za brak możliwości odbioru przez Zwycięzcę Nagrody we
wskazanym terminie.
§ 6
Nagrody
1. Nagrodami w Grze będą nagrody rzeczowe związane ze
zrównoważonym rozwojem, wellbeing-iem i ochroną środowiska lub warsztaty
związane ze zrównoważonym rozwojem, wellbeing-iem i ochroną środowiska, które
zostaną przekazane (nagrody rzeczowe) lub zorganizowane (warsztaty) („Nagroda”) przez Organizatora w
terminie ustalonym z Najemcą.
2. Uczestnicy nie mają prawa żądać wymiany Nagrody, na
inną, jak również nie przysługuje mu roszczenie o ekwiwalent pieniężny Nagrody.
§ 7
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące przebiegu oraz organizacji Gry
Uczestnicy mogą zgłaszać
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w
terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia ich otrzymania przez
Organizatora.
3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny
adres Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora na
podstawie niniejszego Regulaminu.
5. Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie
rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej, na adres podany w treści reklamacji,
w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji przez
Organizatora.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Treść wszelkich komunikatów i informacji w sprawie
przebiegu Gry podawana będzie do wiadomości Uczestników drogą mailową, na
adresy e-mail podane w trakcie rejestracji do Quizu, Jeżeli w niniejszym
regulaminie nie zastrzeżono inaczej, wszelka korespondencja dotycząca Gry
będzie prowadzona za pomocą poczty email. Poza postanowieniami zawartymi w
niniejszych Regulaminach będą obowiązywały także komunikaty i informacje w
sprawie Gry, pochodzące od Organizatora i jego przedstawicieli.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki
podania nieprawdziwych danych przez Uczestników.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji
o pozbawieniu Uczestnika prawa do udziału w Grze w przypadku naruszenia przez
tegoż Uczestnika Regulaminu, a także w przypadku postępowania Uczestnika
naruszającego dobre obyczaje narażającego na szwank dobre imię Organizatora,
ich wizerunek, renomę lub interesy. W przypadku, gdy działania jednego z
Uczestników doprowadziły do wyłonienia Zwycięzców niezgodnie z Regulaminem,
Organizator zastrzega sobie prawo do wskazania kolejnego Zwycięzcy na podstawie
§ 5.
4. Nagroda jest opodatkowana na zasadach ogólnych
wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
5. W razie zmiany przepisów prawa lub zmiany
interpretacji takich przepisów dokonanej przez upoważnione organy, Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany zasad rozliczania podatku od Nagrody uzyskanej
w ramach Gry. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe wskutek
zmiany przepisów prawa bądź ich interpretacji, wszelkie dodatkowe wydatki
Uczestników, stanowiące skutek obowiązków podatkowych i innych ciężarów
publicznoprawnych.
6. Niniejszy konkurs nie jest "grą losową" w
rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. Dz. U. z
2016 r. poz. 471 ze zm.).
7. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
stosuje się prawo polskie. Kwestie sporne poddane są rozstrzygnięciu sądu
powszechnego właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Organizatora.
8. Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument
określający zasady Konkursu. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe dotyczące Gry
mają wyłącznie charakter informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia
niniejszego Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
9. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany
Regulaminu, o ile nie będą one naruszać praw Uczestników nabytych przed taką
zmianą.